martes, 15 de octubre de 2013

Com la tecnologia ha influenciat la meva vida des de que he nascut fins ara? - Tecnoautobiografia




Cliqueu aquí per veure la meva tecnoautobiografia:





Conclusió

Hem pogut comprovar amb la meva tecnoautobiografia que les noves tecnologies sempre han estat al meu abast. D'ençà que vaig néixer i fins ara la tecnologia a jugat un paper molt important al llarg de la meva vida. En el meu dia a dia m'he rodejat, i em rodejo, de tecnologies de tot tipus que abans no sabia que existien. Per tant, i recuperant el tema de l'entrada passada, com ja vaig dir sóc una clara nativa digital perquè des que tinc ús de raó m'he envoltat de tecnologia i l'he fet servir diàriament.
M'ha semblat molt interessant fer aquest treball perquè de mica en mica me n'adono del gran avenç de la tecnologia i el que això comporta. Abans la tecnologia era clarament biotecnologica, organitzativa, artefactual i simbòlica, i ara en la majoria de fotos, se segueixen veient aquest tipus de tecnologia però abunda molt més l'artefactual.

1 comentario:

  1. Hola Ana! En este caso me gustó mucho tu autobiografía, ya que has sabido combinar de una manera muy creativa el recurso de las fotos con el del vídeo en un prezi y también la plantilla que has escogido es bastante adecuada para el tema del que estás hablando.

    ResponderEliminar