domingo, 19 de enero de 2014

Avaluació

Aquesta és l'última entrada que faré en relació amb l'assignatura. Certament ha sigut molt aprofitosa. Hem pensava que seria una assignatura molt més complicada i pensava que em costaria més. 
La idea principal que tenia de l'assignatura era que ens ensenyarien medis per utilitzar les tic a l'educació social, però a sigut molt diferent a la idea que en tenia al començament del curs. Crec que ha sigut una de les assignatures que he tret més suc perquè he après un seguit de recursos que m'emporto en la meva "motxilla" d'estudiant i futura educadora social. El fet d'aprendre a fer un esquema amb un programa específic, saber si sóc nativa o immigrant digital, saber els tipus de tecnologia que existeixen, el fer una tecnoautobiofrafia que, certament, no sabia què era, o treballar les Web 2.0, m'ha servit per en un futur aplicar-les. Se que tots els coneixements que m'emporto amb aquesta assignatura han sigut aprofitosos i això m'agrada i em satisfà perquè sé que és un bon ensenyament.
He de dir que aprendre a fer un google drive, per exemple, ha sigut molt positiu perquè a l'hora de fer treballs grupals d'altres assignatures l'hem utilitzat i ens ha sigut de gran ajuda.
Podria dir moltes coses perquè tot el que he après a l'assignatura em servirà en un futur pel meu treball com per exemple utilitzar un blog per posar experiències o activitats dels usuaris als que atendré.
Han sigut moltes les coses que n'he tret profit en l'assignatura i ho vull agrair.
A part del temari també vull destacar que totes les conferències que ens han realitzat han sigut interessants i productives.

En definitiva ha sigut una assignatura important, interessant, enriquidora i el més important molt útil per al futur professional.

No hay comentarios:

Publicar un comentario